timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.06.11. 17:36:19 (16287
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Mindkettő ezt mutatta, kalibrálni nemrég kalibráltam, de majd azért megcsinálom ma megint.Ha kicsit lehűl. Bár a múltkori kalibráció után se szűnt meg a jelenség. 
Re: (16286)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.06.11. 16:33:00 (16286
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Bekalibráltad???

Ha nem,akkor mérhet hülyeséget. Legegyszerűbb,ha széthúzod a csatit,adsz neki áramot kb 40 mp-ig,ekkor veszi a lapot,hogy nincs szonda,és kalibrálásra áll be.Összedugod,adsz neki áramot,és 2 percig hagyod így.Ekkor elvégzi a kalibrációt.

Logworksben látod amit írtál,vagy a kijelzőn,esetleg mindkettőn? 
Re: (16285)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!