timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.06.11. 21:43:35 (16289
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hát, én is erre gondoltam, a testet ugyanonnan kapta mint az ecu, gondoltam ez szar, kapott egy másikat.Az áramot ugyanonnan gyújtásról ahonnan a többi (működő) műszer. Kapott teljesen máshonnan, mert ez a rossz.  Ma lekötöttem a világítást, mert olvastam a manualból,hogy megy anélkül is, meg ha rossz helyre vmi kapcsolóra kötötték, akkor error van. Na ezt leszedtem és testeltem ahogy a manual írta. Na ezután kalibráltam, és elkezdett érthető hibakódokat írni. Volt egy Error2 heater cicruit open, aztán egy error 4Pump sensor circuit open.A kábel jó, a csati a helyén, újra kalibráltam és megint 22.00 ír a műszer, a logworksben ezt 49+ nak írogatja.... :-)  
Re: (16288)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.06.11. 21:28:59 (16288
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Már nem egy LC-1-et építettem be,de mind működött,soha nem volt hasonló hiba sem.

Honnan kapja az áramot,testet? Mással nem lehet gond... 
Re: (16287)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!