timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.14. 07:58:56 (16439
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem,de egy ember kivételével itthon bele sem tudnak nézni. Sajna neki sincs ilyen flexifueles szoftvere,így most marad a svéd.
Állítólag volt/van több ilyen autó is kint,ami szinte ugyan ilyen konfiggal (egyiknek 2,3motorja van a másiknak más főtengelye..stb) fut ,mint az enyém,de azért el tudja cseszni így is. Na mert megpróbált átemelni az én előző benzines szoftveremből dolgokat és persze nem mindent sikerült. Szomorú A legnagyobb baj szerintem hogy ˝trehány˝ és nem figyel oda mit csinál,hanem megpróbálja gyorsan összecsapni egy-két óra alatt.
Ez abból is látszik,hogy nem vette észre,hogy az autó kis fordulattól 4000ig,ugyan annyi levegőt kért és azért nem volt rendes nyomásom. Én fedeztem fel és szóltam neki...
 
Re: (16437)
válasz erre 2010.07.14. 07:40:22 (16438
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Szerintem perverz Mosolyog

 
Re: (16437)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.14. 05:41:09 (16437
Felhasználói profil
9.78 @ 238
mindent Széles vigyor
most komolyan ez a távírogatás szerinted jó dolog???
nekik kint erre már kellene lenni kész proginak  nem??? 
Re: (16436)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!