timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.07.19. 19:44:11 (16477
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Közben küldtem neked egy emailt..Remélem jó címre ment,ez volt az: duf_400@yahoo.com
Majd nézd meg lécci.. 
Re: (16476)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.07.19. 19:29:07 (16476
Felhasználói profil
11.18 @ 203
De ugye nem azért ragaszkodsz a gyári rendszerhez mert eddig olyan jó volt?

A gyári rendszereket gyári körülmények között kell,lehet és szabad állítgatni.PONTOSAN azért bénáskodsz mert ezt nem tartod be.Az ilyen feladatokra valóak a standalone ecuk,ahol legalább ez az ismeretlen tényez? kipipálható.

Párszor kifizetted?Igen,és jó lett?
Sokszor nyitni egy új lapot kifizet?d?bb,mint genyózni ezzel a sehova sem vezet? mocsárbafulladással.



 
Re: (16475)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!