timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.08.29. 08:23:07 (16837
Felhasználói profil
14.76 @ 158
Cső... Nekem az első autom is egy 2,3 10 v volt.... Ha most lenne tutti megturbosîtanám.. Mosolyog Sztem ilyen irányù szakmai kérdésekben a Farkas Isti, vagy F1 Pisti segitene a legjobban... Kacsint hajrá 
Re: (16797)
válasz erre 2010.08.28. 13:45:11 (16798
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Külföldön már ez a trend benzinnel is,hogy 10:1 cr-el mennek,és inkább kisebb nyomással.E85-el meg szvsz nincs szükség lejjebb vinni,csak a hatásfok fog csökkenni.

Talán majd jön valaki,akinek nagyobb a tapasztalata az 5 hengeres motorokkal.Nekem 9.5 volt a cr,felújítás után új dugókkal lett 9,de a 10-nek jobban örülnék... 
Re: (16797)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.08.28. 13:34:45 (16797
Egy 2.3 10V szívót akarok turbósítani. ennek a belseje 90% ban megegyezik a 20V turbóval. A 20V fejjel 9:1 körül lenne de így 10:1 a 10 szelepes fejjel.
Ez így sok neki akárhogy is vesszük. Gyári 20VT fém tömítés rámegy.Oké,hogy erős és jó tömítés de nem értem el vele kisebb CR-t. Kérdés,hogy mennyire nagy probléma ez? Van nagy cooler, +hengerfej hűtés, karter lecsapatás. E85 el mekkora nyomást bírhat ha így hagyom a CR-t?

A turbós motorom előre láthatatlan ideig pihen míg el nem kezdem felújítani valami komolyabb belsővel.
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!