timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.01. 17:49:57 (16867
Felhasználói profil
14.51 @ 155
És ha kipróbálod, hogy az E85 compival adsz még neki szeszt? Vagy adjon neki a svéd onnan messziről, ha nincs külön computered. Mosolyog
Illetve nekem azt mondta a programozó, hogy ha magas fordulaton nagyon (kiugróan) fel kell húzni a benzintáblát, akkor lehet, hogy a benzinpumpa nem bírja. (De ez nyilván csak egy opció, és lehet más baja is.) 
Re: (16862)
válasz erre 2010.09.01. 17:07:57 (16866
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A rendszer tehetetlenségéből adódik,h ha elveszed a gázt,ergo nem kap annyi levegőt,hirtelen bedúsul a keverék 1-2 mp-re.Ezért szokott lenni,h ilyenkor elvesz x%-ot a befecskendezett mennyiségből.Kb ugyanaz,mint a gyorsítási dúsítás,csak fordítva.Ha fent elfogy,elszegényedik,akkor vagy nem elég az üzemanyagszállítás,vagy a befecsik kicsik.Van erről valami infód,mekkora a kihasználtság? Log nélkül ember legyen a talpán,aki megmondja a millió ok közül miért nem jó. 
Re: (16862)
válasz erre 2010.09.01. 15:54:30 (16865
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Miután most vagyok túl egy hasonlón, nem lehet,hogy a lambda befosott.Nekem is csinálta,hogy mondjuk padlón zsír volt minden, váltás félgáz és azonnal szegény volt...Mint kiderült a szonda fosta el magát... 
Re: (16862)
válasz erre 2010.09.01. 15:40:38 (16863
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Figy tényleg nem kötekedek meg semmi, tisztelem a sok munkát és kitartást, mivel nekem is van benne tapasztalatom, de embert nem láttam még annyit szopni kb kocsival (ami, és most ne haragudj meg, nem is megy igazán), mint Téged...engem ez már arra engedne következtetni,h hagyom...vagy vissza gyárira,elad és egy olyan projekt amiben nincsen ennyi buktató...vagy nem elad, csak meghagy 7köznapra és akkor versenyre meg vmi amihez itthon is értenek, és mivel ennyi és egyre több kemény autó van az országban és úgy gondolom,h van olyan amihez itt nagyon értenek...

Vagy? 
Re: (16862)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.01. 14:50:07 (16862
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ahogy mondod,de akkor a legjobb,ha nyomom a gázt és csak elveszem vagy váltok,arra az egy-két másodpercere kiír rendes dús keveréket,mint amilyennek egyébként lennie kellene. 
Re: (16861)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!