timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.11. 18:32:26 (17086
Szia,

Ne szarozz vele. Ez egy tudomány:-) Hidd el mozgok kitcaros körökben műanyagosok között eleget. Otthon mire megveszed a cuccot hozzá többe kerül, mintha megcsináltatod! Ha nem tudod GYAKORLATBÓL a technikáját a segged is hozzáragad a mocitetőhöz. Ha nem jól csinálod meg a sablont a kész cuccod olyan görbe lesz hogy semmire ne tudod majd használni. Mire megveszed a szerszámgyantát a sablonhoz(ezzel veszed le a gyári mocitetőről a negatívot) az ára kiadja a munkadíjat mert drága cucc. Fogalmad sincs mennyi alapanyag kell hozzá így többet vásárolsz fölöslegesen (megint megy a pénz).
Általában az első úgysem sikerül, tehát kettőre kell alapanyagot vásárolni.
Én lemondtam róla mert a haveromnál láttam milyen szar meló, pedig ő nagyban nyomja (Cobra üvegszálból ferrari repl. üvegszálból) és látom hogy ilyen rutinnal mennyi dologra oda kell figyelni hogy az eredmény értékelhető legyen. Inkább fizettem az embernek akinek volt sablonja, mert nem került többe, mintha megveszem a cuccokat hozzá. Ja a formaleválasztóról és a gélről még nem is beszéltünk.
Szerintem vegyél háztartási boltba egy kis doboz műgyantát meg hozzá szövetet, ez kb 3000ft és próbálj kisebb dolgokat lemásolni. Ha tetszik a dolog hajrá.
Mindenki maga dönt.
Ha viszont belevágsz a melóba, csináld karbonból mert alig van árkülönbség az alapárak között.
 
Re: (17076)
válasz erre 2010.10.11. 12:17:40 (17083
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Ja, és érdemes bemenni személyesen, mert nagyon segítőkészek és elmondanak mindent amit érdemes tudni Mosolyog  
Re: (17076)
válasz erre 2010.10.11. 08:14:32 (17077
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Érdekes,én a webshop menüpont alatt mindennek az árát megtaláltam Hö?  
Re: (17076)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.10.11. 06:33:38 (17076
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszi szépen!
ezt már én is megtaláltam, zavart is hogy nincsenek árak Komor
egy motorháztető elkészítésénél, hány réteg kell? nem tudom milyen vastag egy gyantába áztatott üvegszál, de ha ezeket egymásra helyezem, gondolom kell egy minimális vastagság ami kell ahhoz hogy strapabíró legyen.
te miből akarod csinálni a mintadarabot?
töltőanyagként mit akarsz használni? és leválasztó anyagnak?

te kértél már árajánlatot? egy motorháztető úgy kb. mindennel együtt mennyibe fáj? 
Re: (17071)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!