timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.02.18. 22:48:40 (17564
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszönöm!!! Kacsint

 
Re: (17563)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.02.18. 11:00:39 (17563
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Hali!

Nekem volt ilyen kit és hát el kell hogy keserítselek ha ettől idő vagy teljesítmény javulást vársz. Én csak azért cseréltem, mert letérdelt a gyári.
Amúgy a trafó, fedél, rotor ami jó, de a kábelek felejtősek. Gagyi, lötyögős. Ha lehet inkább hagyd a gyári kábeleket. Ha muszáj cserélned a kábeleket vagy gyári, vagy MSD, mert a képen nem MSD van. a gyertyák is ha jól emlékszem 6os ngk-k amik megint csak nem sokat érnek.  Inkább külön vedd meg a trafót fedéllel, meg a rotort. Gyertyát meg vegyél NGK Bkr8e11-est 1300ft/db vagy Bkr8eix-et, ez iridiumos de egy darab annyi mint a normálból 4 Széles vigyor

üdv. 
Re: (17562)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!