timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.02.27. 19:02:56 (17594
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszi szépen!!! Kacsint
de nekem nem ez lesz a megoldás. már a gyári tömítés is 3 rétegű fém, csak az érdekel hogy milyen minőséget vegyek. 
Re: (17581)
válasz erre 2011.02.27. 16:31:45 (17582
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ez a tűzkarika más néven nem?
B16-os motornál szerintem fölösleges, mivel ha jól tudom, az összes létező hozzá való hf tömités  több rétegű fém, legalábbis én még nem találkoztam mással Mosolyog
Én se szívóban, se turbosban nem használtam spéci tömitést. Ismeretségemben aki épített már komolyabb turbost, vagy 10ig forgatott magas comp. -os szívót, se használt Nasa tömítést, a leg-leg is a Cometic volt.
Nyugodt szívvel berakhatja a 10-15 közötti bárhol kapható tömítéseket. A felületek legyenek megfelelőek, mert akkor rakhat oda bármit ha szar. Mosolyog  
Re: (17581)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.02.27. 16:23:18 (17581
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Hori, van egy ilyen megoldás is, amikor a klasszikus tömítés lemez részébe egy acélhuzal belenyomódik,(melynek hornyát jelen esetben a motortömbbe, egyes esetekben a hüvely peremébe marják)  így helyén tartva a tömítést, magasabb égési csúcsnyomást lehetővé téve.Ez az acélhuzal 2-3 tizedre "lóg"ki a mart fészkéből,ez nyomódik a "pundekni tömítés bájlog lemezébe". Így nem kell drága tömítést venni, piramid,vagy cooperring-es karikák pedig nem csinálnak nyomot a fejben.
Kétségtelen, hogy annyit nem tud mint a fentiek, de nyomástűrően felveszi a versenyt a Cometiccel, noha a hőtűrése jóval gyengébb. Ennek a megoldásnak a hátul ütője az, hogy ki szokott égni a "pipamocsok" anyagú tömítés.
Nem régen egy autószerelő barátom ,egy magas sűrítésű Skoda versenyautóba tett pontot evvel a megoldással a többszöri (sokszori ) tömítéskinyomkodás végére.
Most Lezsi autóján próbáljuk ki.
Click to see full size!
Click to see full size! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!