timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.03.02. 10:59:28 (17645
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen, ez valóban így van mindenhol , jobbára  az ár  kínálat alja, igen silány.

A 3,8-as motor az egyik legdrágább bmw motor amit csak ismerek.
A legújabbak is biztosan drágák,de azokat nem ismerem, nem is építtetnek belőle, úgyhogy nincs rálátásom, még arra se, hogy pl egy v10-et hogyan lehet beépíteni úgy, hogy az tudja  dolgát az előírtak szerint, gyári felállásban. ( vezérlésre gondolok)

Tehát a pl 10-15 éves M-es motorok, amik tudnak kb 300-350-et (új korukban) , drága árkategória bmw fronton..
És nagyon költséges felhozni olyan állapotra, hogy elvárható legyen tőlük több éves ,komolyabb hibajelenség nélküli működés.
Más ilyen korú motor ,a V8-on kívül nem igen van, ami tudja ezt a teljesítmény szintet.
A v8-hoz meg annyi minden kell, hogy ne az eredeti luxuslimuzinba szerelt autómatával menjen, hogy csak a kuplung-váltó együttesre ,még 2× akkora árral kell számolni mint maga a motor beszerzési költsége. Tekintve ,hogy ezen modellek 80%-a autómata váltósan látott napvilágot.
Ezért állítom, hogy igen költséges játék építeni egy már-már restaurálási igényű e30-at 300 környékére napjainkban. Mosolyog




 
Re: (17644)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.03.02. 10:40:03 (17644
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Igen, így már nem olcsóbb játék, közel szint Nyelvet ölt
Bocs, de akkor meg voltam keveredve, azt hittem a 3.6 árában mozog a 3.8 is, de akkor nem Mosolyog Anno nekem 500-at mondtak 3.6-ra, gondoltam a 3.8 se lehet sokkal húzósabb, de mégis Széles vigyor
Az, hogy olcsóbb és több alkatrész van a japokhoz, az igaz, de mint minden más téren olcsó húsnak híg a leve. Kapsz te fillérekért ilyen olyan pl. futómű cuccokat amik aztán egy év alatt térdelnek. a minőségi alkatrész itt is drága, mondjuk akad olyan névtelen fos is ami elég jó minőségű ahhoz, hogy nyugodt szívvel be lehet építeni...de ritka.
Az alap géppel kapcsolatosan csak annyit, hogy én inkább venném a lelakottabb gépet olcsóbban, és a saját szám íze szerint, olyan futómű, fék, hajtás cuccokkal újítom fel, ami majd a kitűzött teljesítménnyel lazán megbirkózik, mint 2x annyiért egy olyat, ahol a gagyi utángyártott szarokra hivatkozva csapkodja a paraszt az asztalt, hogy márpedig minden zsír új a kocsiban és neki ennyibe van!!!! Ja és persze első női tulajtól, megkímélt, garázsban tartott, törésmentes 5. autónak használt szemünk fénye kihasználatlanság miatt fájó szívvel eladó. Mosolyog  
Re: (17639)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!