timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.03.20. 20:25:04 (17733
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Ígyis 5ös 4000körül érkeztem.. olyankor lett a célsebesség 173 177 közt... ha 6ba kellene rakni.... akkor 190környéki beérkező lenne... de az már nem 12.5 Széles vigyor   hanem 11.. Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor

Amúgy a 12.8nál.. nem volt tökéletes az üzemanyagnyomás. mert a gázolajszűrőnél engedett az "o" gyűrű...és utólag derült ki , hogy a szívócsövem is lyukas volt 2 helyen... Szomorú    szóval lehetett volna jobb is... a 201méterem viszont meglehetősen jó sztem... 8.249 140nel!!! ;-) 
Re: (17731)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.03.20. 19:23:55 (17731
szerintem Te lepődnél meg a legjobban a 6.-ba kéne rakni

12.5 kis füstel.......... 
Re: (17727)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!