timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.06. 08:43:34 (17994
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Azért gondoltam a kompressziómérésre, mert a hangja alapján ( legalábbis ami átjön a videón ) a főtengelycsapágyat is tudnám okolni. A csúnyán csapágyas motor dugattyúja, a csapágyhézag miatt nem jár fel addig mint egy hibátlan, így nem is sűrít annyit. Járó motornál próbáld egyesével lehúzni az injektor csatlakozóit, így gyorsan ki tudod szűrni, hogy melyik henger nem megy. Esetleg érdemes azt is figyelni, hogy a kopogó hang változik e a henger kioltásakor. 
Re: (17993)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.05.06. 08:36:19 (17993
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Megmértem a kompressziót ismét,teljesen jónak tűnik! 11, 10,5 11, 11
Ezt már korábban is mértük,nem mutatott semmi gyanúsat. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!