timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.24. 23:09:18 (18091
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Egy komoly szívó D16-al elérhető lenne a 14alja is, volt példa D15-el is 14.0-ra, de az vitatható Kacsint turbós D15-el lásd Bandi és Juhilaci féle 1.5 turbókat, ők 11s-et mentek, de ez utcai autóban, 12 simán meglenne.
A rendőr az olyan dolog ha akar, úgy is beleköt valamibe. Amikor engem igazoltattak, belekötöttek mindenbe, csak a motorra nem voltak kíváncsiak. Széles vigyor
Nekem is Nippon dugóim voltak, hibátlanul működtek és tudtommal működnek is mai napig Mosolyog Igen, legtöbben azt a dugót használják D-sbe, ZC p29 Pm7 néven fut és nagyon korrekt az ára, minőségére az ismeretségemben nem volt még panasz. Mosolyog
 
Re: (18090)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.05.24. 22:31:00 (18090
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Na igen így lenne a legjobb ahogy írtad, szokták mondani hogy "addig nyújtózkodj ameddig..."hát az ej coupé-ig fog érni először csak Mosolyog szerintem egy ideig annak is nagyon fogok már örülni,,akkor mellette épülhetne csendesen egy másik d-s blokk is, sokfélén gondolkodtam már.
Turbóval gondolom a 12-es idő is simán meglehetne, csak az már elég radikális módosítás... rendőri igazoltatás, műszaki vizsga, ezektől parázok a turbó miatt. Legyen csak meg az alap, aztán majd adja magát Mosolyog de valamelyik variációba belevágok ez tuti.
Még egy kérdésem lenne, lehet kapni "NPR" dugattyút. Ezek minőségre mennyire jók? Kifejezetten d-s motorok tuningolásához ajánlják, elvileg régi integra utángyártott dugattyúja és a d16z6-ba magaskompressziós motorhoz ideális(nak írják). Árban meg egész jó.  
Re: (18088)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!