timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.06.15. 10:01:04 (18156
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Ezzel nem értek egyet.... Nekem a federal SS595 el  rendszeres 2.1 2.2es 60'bat húztam.. a Toyo R888al pedig 2.0 konstansan és az 1.9es sem volt ritka!!!   Pirelli P zero nero val 2.3kat húztam....

Fontos a futómű beállítása, a szilentek is és a gátló rugó páros sem elhanyagolható! 
Re: (18155)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.06.15. 09:17:37 (18155
Felhasználói profil
11.69 @ 205
A Federal egy szar gyorsulásra... Driftre utcára biztos jó...
A 16-os méretet meg mondtam hogy ne erőltesd, mert ritka.

2.6-os 60'-hoz meg gumi kell elsősorban, meg torsen! Komor
A futóművednek semmi baja... 
Re: (18151)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!