timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.08.30. 15:22:33 (18272
Felhasználói profil
14.77 @ 157
miért? 1.9esből egyáltalán nem giga turbóval (85 helyett 60mm nagykőr) és 5500ös fordulattal hogy lehet majdnem 400at kihozni?

Technika.... Széles vigyor Cool  
Re: (18268)
válasz erre 2011.08.30. 14:41:52 (18270
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Vasárnap A2-ben ment egy osztrák turbós Charade, a döntőben sajnos megvert engem.
Aszonta a srác, hogy a 993ccm és 261 LE @ 6500 fordulaton! Hö?  
Re: (18268)
válasz erre 2011.08.30. 14:05:51 (18269
Felhasználói profil
9.78 @ 238
giganak nem giga......3582r/8500+rpm 
Re: (18268)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.08.30. 14:04:24 (18268
Felhasználói profil
18.45 @ 115

igazából nem is értem hogy lehet 2.0L motorból 1.2 baron ekkora teljesítményt kihozni??? Giga turbó + magas fordulatszám?

 
Re: (18267)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!