timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.15. 10:54:45 (18346
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ahogy Pelyvi írta az itr cumok, meg ek9 dugok még nagyon alapok.
Ezekből nagyobbat, kituratni a hengerfejet, valami komolyabb szűrőt ha az még nincs...vaaaaagy inkább egy b18c-be ölni a lóvét. 100magasságában már akadnak (jelenleg tudtommal nincs pedig nekem is kéne Széles vigyor ) B18c-k fűzve. Esetleg abba belefűzni a b16b dugokat, Botinak is így volt amivel 12.8-at ment. Komolyabb tengelyt hozzá és simán 13 alja...vagy jobb. Mosolyog

ui.: Nekem 2éve porosodik stage2 a polcomon, már be kéne rakni, kíváncsi vagyok mit hoz Széles vigyor  
Re: (18343)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.15. 08:54:17 (18343
Felhasználói profil
13.40 @ 166
de igen ott megyek.
hidd el gyúrnék még, de ez rengeteg pénz, komoly szívó motor megépítési meg szinte álom nekem Komor  
Re: (18341)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!