timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.15. 12:50:49 (18356
Felhasználói profil
13.40 @ 166
én is azokra dolgokra gyúrok most télre amihez nem kell pénz. bővítés és polírozás lesz.
a baj hogy a motor most lett kész ez volt az első éve tegnap mértem mindegyik hengerben 16bar a végnyomás, most semmi kedvem szétszedni. szóval még jövőre is ezzel a blokkal akarok menni.
szóval hajtókar csere is kiesett.
Szóval ha jól látom minimális változtatásokra van csak lehetőségem blokk megbontása nélkül, semmi komolyra, mert ha komoly hengerfejet csinálnék az alja nem bírja.
a leömlőm valami házi készítésű, már így vettem. lehet az se a legjobb.

szerintem hajtáson erősítek, pár  apró dolgon változtatok, cserélek.
és ha lesz lehetőségem 1-2 éven belül készül egy másik motor. de így meg nem tudnám mondani milyen, csak annyit hogy honda 
Re: (18345)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.15. 09:22:19 (18345
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Vanegy nagycsomó dolog amihez nem igazán kell pénz, csak türelem és kézügyesség... Ilyen pl a szívósor bővítése.Igaz szét kell vágni hozzá... És a hf járatok bővítése, hozzáigazítása a szívósorhoz, leömlőhöz.
Az ITR tengely nagyon alap.... Talán egy S2 stageII v. III. jobb lenne.
Ha belenyúlsz, kezd ott, hogy kibaszod azokat a féltégla B16B dugattyúkat, és valami normálisat raksz bele. hajtókar csere alap, hogy lehessen forgatni 9000+ ba is.

Kezdésnek szerintem egy StageII tengely..... Ahhoz szinte maradhat minden ami megvan.

Milyen 4-1 leömlő??? kínai??? Én a 4-1-et lecseréltem hy-tec rage V2 4-2-1 -re.... beszartam.... (nem akkor, most Mosolyog )
 
Re: (18342)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!