timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.15. 11:39:17 (18350
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Vagy venni kell Velocity stack-ot, lámpát kivenni és kivezetni.
Van aki pl. egy rossz lámpáról leveszi az üveget, kicsit alakítgatja és összeköti a szívócsővel. Mosolyog Ezek inkább ahogy mondtátok idő mint pénz. Mosolyog  
Re: (18347)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.15. 11:11:39 (18347
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Sztem a ram air, légbeszívás ami a legkevesebb pénzből a legtöbbet hozza egy szívó motornál, de még turbósnál is...Venturi cső, torló levegő,hívjuk ahogy akarjuk, egy délutáni műanyagozás és +5km/h átlépő.... 
Re: (18346)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!