timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.15. 20:57:33 (18372
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszi!
igen, teljesen igazad van. erre már nem lesz sok költve. most kell egy kis idő, másra is kell pénz, ami még meg sincs Széles vigyor

de ha készül az új motorom, az tényleg komolyan nulláról lesz felépítve igényes alkatatrészekkel, még ha több év alatt készül el akkor is Cool

 
Re: (18366)
válasz erre 2011.09.15. 16:29:13 (18368
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Én is ezt javasolom, hogy 1.8-ra gyúrjon inkább, ha 12es időket dédelget. Ha jól emlékszem 13 alja volt anno a legjobb B16 idő, de majd kijavítanak ha f@szságot beszélek. Norbi futotta a Toda vti-vel. 220Le volt, ITB-vel, toda D tengely, Toda dugók, triy leömlő...de egy vagyon volt. Ezt követően ő is inkább egy B18c-be tette át technikát. Mosolyog

Jelenleg én is B18c fűzött blokkot vadászok értelmes áron. Ha esetleg b18b, b20b/z akad azzal is kibékülök Széles vigyor  
Re: (18366)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.15. 15:23:53 (18366
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ez kell, vagy ilyen, de szólj ha baj,h beleszólok...

http://www.ebay.de/itm/Eagle-H-Pleuel-Honda-Integra-Type-R-ITR-B18C6-B18C-/130551768917?pt=DE_Autoteile&hash=item1e657de755

aztán hajtás!!! Széles vigyor

sztem hosszútávon mindenképpen jobb, mivel elég fanatikusnak tűnsz ezért inkább forró fej helyett végiggondolni és ebbe fektetni, mert előbb utóbb az lesz belőle,h kell, utólag meg akkor ez kidobott pénz lesz....ha tanácsolhatnék, ezzel már semmit ne csinálj, ha tényleg sokkal jobbat akarsz, mert a befektetett munka is pénz, ahelyett menj el szenet hordani órabérbe és azt tedd hozzá az 1.8 projekthez... Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (18364)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!