timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.16. 07:52:44 (18378
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Gecc Marco... az első soraidat megkönnyeztem olyan szép volt! Széles vigyor Mi vagy te filozófus? Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (18376)
válasz erre 2011.09.16. 00:30:21 (18377
Felhasználói profil
11.85 @ 188
Hagyd a Honda tanácsokat légyszi. 
Re: (18376)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.15. 22:56:00 (18376
Felhasználói profil
14.77 @ 157
ez a legfontosabb,h idot szanj a jo munkara,mert arra ido kell,utana meg biztos fogsz fejleszteni es mindig lesz olyan,h utolag azt mondja az ember,h maskepp kellett volna,ez elkerulhetetlen. De ha nagyon akarja az ember es par dologrol lemond (mar akinek kell) akkor akarmi lesz oromet okoz.

A 2,2 vti motor a preluder-bol nem fasza?gondolom tul nagy a loket,h gyorsan porogjon?vagy?nagyohulyeseget beszelek? Mosolyog olyan 15 eve nekem is tetszett a honda akkor azt vettem volna... Mosolyog azota felnottem... Mosolyog Mosolyog Mosolyog  
Re: (18372)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!