timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.16. 18:10:03 (18385
Felhasználói profil
13.40 @ 166
greddy kilőve.
toguchi akkor hozna teljesítménybe?
nem baj ha nyomatékból vesztek, ha magas fordulaton hoz.

szonda kikapcsoláshoz lövésem sincs és nem is tudom miről beszélsz Széles vigyor
Thunder majd Sanyi programozta az autót.
de ha lesz másik leömlőm ezt meg kell oldani.
felraknék egy másik leömlőt és nem kötném be a szondákat is járna a motor?? 
Re: (18384)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.16. 15:38:16 (18384
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Úgy kezdem ez az én véleményem, majd a tapasztaltabbak megmondják.

Greddy: Ismerősömnek volt, 185LE lett vele a b16b dugon kivül ugyan olyan átalakításokkal mint a tied. B16-ra tuti jó, de azt már nem merem mondani hogy B18-ra is elég lesz. Ismerősnek nagyon kulturált egyenletes, nyomatékos lett a gépe ezzel a leömlővel. Ára nekem horror, ennyiért új Hytech triy copy jön kintről, vagy OBX triy, esetleg csisszesen RMF narrow copy, DC... is kijön, de jelenleg van aki árul 45ért triy leömlőt, ha jól emlékszem használtan. Lehet tévedek de Daninak is lehet akad a polcon. Mosolyog

Toguchi: B16-ra nagy. Nekem jelenleg 4-1 ebay van (hasonlo mint a toguchi) a B16-on, alul gyengült, felül hozott. B18-ra már talán jobb választás lenne, ára baráti.

Szonda téma: ki kell kapcsolni a programban a szondákat, (gondolom BRE-t használtok) a helyüket ledugózni azt kész. Mosolyog vagy ha egyre szükséged van akkor csak az egyiket Széles vigyor

ui.: Bocs ha valakinek beleszartam az üzletébe Széles vigyor Széles vigyor
 
Re: (18383)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!