timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.29. 23:22:52 (18412
Felhasználói profil
11.85 @ 188
Számítanak nyilván az áttétek, de érezhető javulás nem lesz. Az 1.900 és 1.761 között i különbség 94 vs 101 km/h-t jelent.
B16-20-at, vagy csigát rá. Míg erre nincs keret (min 500e), addig csak alap dologra költs, mint pl a kuplung. 
Re: (18411)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.29. 23:00:25 (18411
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Közben azért találtam hozzá egy táblázatot szerencsére, végáttétel egyezik s40 és d16y8/d16z6 esetében illetve az s40 3-ikja elvileg rövidebb mint az s20-é, na majd letesztelem, kiderül. 
Re: (18409)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!