timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.13. 16:21:38 (18467
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Végül is így is el lehet költeni pár százezret feleslegesen....

A felújításra szánt pénzből vegyél egy vti motort. 2-3 hónapig eljárkálsz a szar motorral, azalatt összejön a lóvé, hogy be lehessen rakni a kocsiba a B16-ot... És láss csodát: van egy megölhetetlen 160 lóerős kocsid, kb ugyanannyi pénzből amiből a D-t 140-145 lóra felhúznád. Itt kezdődhet a móka, mert a D-vel erről a szintről ellépni többszázezres mutatvány, míg a B-vel jóval olcsóbb 170-180 pacira felrántani. PL: egy noname leömlő is 5-8 pacit jelenthet.

De én inkább B18-B20-ban gondolkodnék a helyedben, ha már motorcsere. Kb ugyanannyi pénz a tuningja mint a B16-nak de a végeredmény sokkal meggyőzőbb. 
Re: (18465)
válasz erre 2011.10.13. 15:50:06 (18466
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Inkább vegyél egy jó dízelt... azt csippeld meg! Széles vigyor A 130ról 170 180Le re ugrák 80ezer ft.. Széles vigyor Széles vigyor D Ennyi...  
Re: (18465)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.13. 15:37:07 (18465
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Ja amit elfelejtettem, nálam a "varázsszó" a d16z6/z9, sohc vtec. Meglátjuk mi jön ki belőle. Első körben felújítás az mindenképp szükséges ha D-be gondolkodom. Alapból púposabb dugattyúkkal lesz összerakva, meg acl race csapágyakkal. Aztán ha szépen bejáródott minden, akkor jöhet, a szívósor, kipufogórendszer. Meglátjuk mi jön így ki belőle. Én a jelenlegi 128-130-ról olyan 140 nagyon max. 145-re saccolnám (de majd a mérőpad megmondja). Aztán amíg ez így fut, addig mellette készül egy másik hengerfej, amibe már szelepek, rugók, tengely is lesz. Van rá példa, esi motorból utcán 166ló és 168Nm (padi mért adat) stage 2-es crower tengel.
Ez az autó egy sedan 5.gen esi. 15,0-t futott 150-es célvonalival, szar gumikon, full utcai súllyal.
Szóval nekem is 170ló körül lenne a cél. bár utcán még a 130 is bőven elég. A coupé blokkját mindenképp fel kell újítani, mert eszi az olajat elég szépen Szomorú
Aztán hogy most a húzott D-s blokk ebbe épül vagy egy kicsontozott 4 vagy 5.gen 3ajtósba az még a jövő zenéje. Megmondom őszintén még csak elképzeléseim vannak de nem fix semmi még. Egy biztos a coupét nem flexelem és nem könnyítem.  
Re: (18464)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!