timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.13. 22:25:57 (18475
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Papírozás? Ugyan már...történik egy kis baleset, pontosabban mikor emeled ki az akkumulátort az autóból, véletlen kilöttyen pár dl sav és pont a motorszámra folyik, amit te nem is veszel észre egyből, hanem egy pár hét múlva amikor meg már sajnos nem lehet vele mit kezdeni Széles vigyor

Komolyra fordítva a szót, az egy tévhit, hogy 20L+++ egy turbós. Én ha finoman és nőiesen vezettem átlag 7.5-8L volt. Egy verseny nap: odaút ésszel, ott kirúgtam a belét, haza megint csak ésszel, ez 11-12L átlag volt. Mindig a lábadtól függ.

Azt nem mondtuk, hogy a B-s tuning olcsóbb mint a D-s, csak azt hogy ár / értékben tuti nyerő a B. Mindenképpen úgy jársz a legjobban, ha veszel egy komplett autót.

Az tény, hogy egy jó szívó sem 100e ft. Kérdés mi a cél vagy melyik a szimpatikusabb. Mosolyog

 
Re: (18473)
válasz erre 2011.10.13. 21:26:35 (18474
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Hogy tisztán lássak. Turbóval pedig nincs semmi bajom, egyszerűen, nekem a coupé egy utcán jól használható nem benzintemető autó kell hogy legyen. Nem azt várom hogy 5 literből menjen el és legyen 200lovas. De ha tényleg b-s motorra adnám a fejem, akkor integra tengelyek és szívósor stb. ami kell hozzá. 180 ló lenne a cél, kb ugyanaz mint ami Horinak van. Azzal megelégednék és az még mindig utcán teljesen jól használható gép lenne szerintem(meg talán 8-10liter között megfogható városon kívül). A kérdés hogy mennyibe fáj a swap... a 2012-es év az autó helyreállítására fog menni, lesz időm még tervezgetni. Az biztos hogy a D-s motornak még húznia kell egy ideig. 
Re: (18473)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.13. 21:18:27 (18473
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Itt egy hsz-ben írnék választ mindenkinek aki hozzászólt. Köszönöm az ötleteket. Versenyen célom egy 14 alja 13 teteje lenne, kipakolás nélkül egy jó gumival.
b16 motor az szimpatikus, viszont belepapírozni 100e ft körül mondta valaki ugyanitt nekem, nem is olyan rég. Emellett viszont a b-s motorra meg a kiegészítőkre hallottam elég horror árakat.
Mennyibe lenne, egy komplett vti swap? Csak maga az anyagár? 
Re: (18469)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!