timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.20. 10:31:19 (18554
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Mi lesz módosítva? Én is szívó benzinessel nyomulok már jövőre az utakon, csak a versenyautó lesz diesel (tudom fordítva értelmesebb lenne), azért kérdezősködöm,h majd ebben is jól képben legyek.... Széles vigyor  
Re: (18552)
válasz erre 2011.10.20. 10:27:12 (18553
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Miért nem vagy rajta azon a Hringes listán amit linkeltél? :O Hö?  
Re: (18552)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.20. 10:24:46 (18552
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Kanyarstab lett vastagabb a gyárinál+ a végén a 8 db szilent kicserélve és a Tein rugó+gátló kombó.
Szívóban cél az 1:25 de ehhez még kell okosítani az autón. 
Re: (18551)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!