timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.11.29. 21:47:15 (18702
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Hát nálam pont az van, hogy jellemzőbb a normálatlan használat, hobbi autó lévén, 1600km-t tuti nem megyek el nyektetés nélkül, de akkor ezek szerint nem hatódik meg akkor se ha 200km múlva már kapja az ívet, annyit kibírok Széles vigyor  
Re: (18701)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.11.29. 20:26:30 (18701
Felhasználói profil
12.80 @ 173
A fentebbi komment amit Lizard írt az színigaz!!! Össze kell, hogy kopjon a tárcsa és a betét... ekkor kissé súrolós hangja van...amit hallasz bentről... volt egy nagyon okos CS user..azért fikázta, mert hogy ő 5000km után is hallotta a súrolást... na  persze 105Le nagy alugenyók 1300kg os kasztni.. nyugdíjas vezetési mód... mi a fasznak vett akkor ilyet?   Széles vigyor Jaszkarizni? Széles vigyor    so so... nekem kb 2000km ert ment mire bejáratódott, normál és normálatlan használat mellett!!! Amit utánna tud, az nekem bizonyított!!!
Jah, ha egyéb kérdésed van... akkor nyugodtan hívj a nullahat70három14tizen707 es számon!
 
Re: (18699)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!