timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.01.09. 19:53:42 (18736
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Nekem van EGT az autómban és minden rendes dízeles betette már... nekem nem lépi túl a 850fokot soha!!!  1200tól indul 2000nél lök..és szól 5500ig a motor!!! Mosolyog és 3900-5500közt megvan a legnagyobb töltőnyomás!!! 
Re: (18734)
válasz erre 2012.01.09. 14:03:34 (18735
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Jó irányban haladnak vele páran, lesz válasz a kérdésedre, de a dieselnél elsődleges volt a max power elérése, utána gondolkodnak inkább a finomításon, főleg,h nincsen kitaposott út és nincsenek ismérvek irányutak és irányadók, ilyen szempontból az "egyszerűsége" miatt a benzines tuning mögött van a fejlettsége... 
Re: (18734)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.01.09. 13:12:29 (18734
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Próbáltam keresni tapasztalatokat, de nem volt senki aki határozottan kijelentené mennyi is az optimális. Az a baj, ha valaki érdeklődött is a dízelesek között az AFR mérés iránt, egyből lehurrogták minek, baromság, holott szemre nem lehet írni! Ezt sose értettem, nyomja neki az állat, a másik nézi....nem füstöl, adj még neki...most nagyon füstöl most vissza. Zokog
Még senki nem szánta rá magát, hogy vegyen EGT-t és egy AFR-t aztán elmenjen egy padra. Komor



 
Re: (18733)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!