timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.01.10. 13:22:09 (18747
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Ha mennék boltba én is úgy mennék érte, hogy egy raklap AFR szondát kérnék!!! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Egyébként az éppen füstölő konfig a legjobb, mert ott kb a boost és a kipuffgáz ellennyomás még azonos... és nem feszíti a tengelyt...  azt mértem anno.. ha nagyon füstöl...és nagyon korán megvan a teljes boost .. akkor 2.5ös töltőnyomásnál 4bar a kipuffgázellennyomás..
az ideális ami jó utcára is.. az a lineárisan növekvő teljesítménygörbe....alig füsttel...  
Re: (18746)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.01.10. 11:31:43 (18746
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Lehet pár szonda kelleni fog mire valaki megtalálja az optimális értékeket. Mosolyog Amúgy meg dízeleseknek pénz-ékszer nem számít....nemhogy a szondák száma Széles vigyor Kilóra veszik majd Cartman  
Re: (18745)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!