timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.01.10. 16:27:23 (18749
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Volt rá próba...nekem volt fent WG turbó.. és jól is működhetett volna, egyedl egy gáz van vele... hogy előtöltést nem lehet neki adni annyit, amennyire szükség lenne, hiába írják oda neki, fizikailag nem valósul meg.. mechanikusan pedig nem tudsz belenyúlni  a PD be legalábbis... de elég sokminden kell ám hozzá... Hengerfejtől kezdve elég sok mindent át kell faragni, hogy jók legyenek a gázreakciók... igazából nekem már csak az előtötöltésen múlt... 3700tól kevés volt..és fehéren füstölt... kb 200 LE lehetett az autó ... sajns a többi bentmaradt... ez van...  viszont kisebb wg es turbó jól tud üzemelni szerintem PD .. állítólag van ilyen az országban.. de az nem racséra van..  racséra egyelőre 4hengeres dezsőre jobb a geos! Biturbó is jó lehet.. soros feltöltés.. csak csinálja meg valami vállalkozó szellemű!   Széles vigyor  
Re: (18748)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.01.10. 14:40:51 (18748
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Hát ja, elméletileg úgy lenne az optimális, ha picit füstöl, mert a többlet anyag hűt, de a dízelnél a túl sok anyag meg már növeli az EGT-t. Igen, az imap-emap akkor lenne az igazi, ha közel egyformán mozognának, mondjuk ez a geo beállításától is függ. Miért nem dobtok fel egy gt2560r-t? 4 hengeres motoroknál van aki próbálkozik wg-s turbóval? Hö?  
Re: (18747)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!