timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.03.04. 10:01:47 (18824
Felhasználói profil
12.80 @ 173
lehet hülyeség...de olajpumpa.... vagy az olaj minősége? :Selsőkörben ilyen tipp... 
Re: (18822)
válasz erre 2012.03.04. 09:42:57 (18823
Felhasználói profil
13.40 @ 166
az autó motorja gyári. nem tud semmi változtatásról.
a gépműhely mondta neki hogy nézze meg a turbó tengelyét mert ha lóg attól is lehet csapágyas.
lógott neki, ezért vett egy vadi új turbót is, ez még az első csapágyazásánál volt.

most ötlete nincsen mit csináljon.
tippelgetések vannak. hogy olajnyomás probléma. de a szerelője átnézett mindent és kitisztított, dugulás nem lehet, kapott új olajpumpát is, ez szintén a 2. csapágyelkenés előtt történt.

nem tud semmilyen turbónyomás emelésről, nem tudja mennyi a nyomás, sűrítési végnyomást se mértek. én arra gondoltam meg kéne nézni gyári programon fut e, sajnos csak tippelgetek.

akinek van valami ötlete, vagy tud segíteni. az kérem írjon vagy adja meg a telefonszámát, fel fogja hívni. előre is köszönöm. 
Re: (18822)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2012.03.04. 09:35:50 (18822
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Régről emlékszem hogy itt páran ismerik és építettek is komoly 1.8t-t.
haveromnak van egy seat leon cupra 1.8t 20v 180le
az autóval ment 2000km-ert és most lett másodszor hajtókarcsapágyas.
megvásárlás után 1200km után ment tönkre. motor ki. gépműhelybe lett felújítva a blokk
2. henger lett hajtókarcsapágyas. de mondták neki hogy a főtengely már volt köszörülve szóval már volt csapágyas, kitudja hányszor. most viszont már nem lehetett köszörülni. ezért főtengely csere és a 2. hengernél hajtókar csere. mivel csapágyas motorral addig ment míg meg nem szorult, hajtókar ferdült. szóval kapott bontott főtengelyt, hatókart, új csapágyak hengerfalakat hónolták és új gyürük.

azóta ment 800km-ert járatta. 800km nél elpörgette jobban kb 5000ig és újból kopogás. most az 1. henger hajtókar csapágyát kente el.
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!