timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.03.04. 16:30:34 (18832
Felhasználói profil
13.40 @ 166
én is csodálkoznék ha olajtól lett volna csapágyas.
azt hogy turbó tengely miatt lett csapágyas én is faszságnak tartottam, ezt a gépműhely mondta neki. ha lóg a turbó tengely akkor biztos amiatt lett csapágyas, ő vett is kapásból egy újat.

nem én szereltem az autót. én most láttam  hogy újra csapágyas.
azt mondta nekem, a szerelője minden járatot kipucolt. olajnyomás nem lett mérve(szerelője azt mondta az új pumpa miatt nem mért), ezt javasoltam neki a biztonság kedvéért.
olajspricniket nemtudom.
más fórumon mondták hogy 800km után nem kellett volna elpörgetni ennyire? én ezt is erősnek érzem? csapágy miatt kell egyáltalán ennyit járatni??
 
Re: (18831)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2012.03.04. 15:31:23 (18831
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Csodálkoznék,ha az olajtól lett volna csapágyas.Ez egy urban legend,hogy aki castrolt használ,az hamisított szar. Amióta autóm van,csak castrolt teszek bele,soha semmi hasonló gond nem volt se az unoval,se az 1.8T-vel,se a tdi-vel.

Az meg pláne egy faszság,ha lóg a turbó,akkor lesz hajtókarcsapágyas.Ugyan mitől? Ha eltöröm a turbó tengelyt és kiveszem a helyéről,még akkor is marad elég nyomás a forgattyús mechanizmusnak.

Olajnyomás meg lett mérve? Hallottam már ilyen olajnyomás gondokról az újabb 1.8T-kben. Ha a pumpa lett cserélve,akkor már csak valami dugulásra lehet gondolni.Szívókosár,főtengely járata (valószínű a bontott nem lehet ugyanúgy szar) illetve a blokk járatai.

Mindegyik olajspricni megvan illetve működik? Elméletileg alapjáraton nemigen vannak nyitva (fejből nem tudom a nyitási nyomást) 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!