timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.04.05. 15:33:22 (18903
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Szia!
Főtengelyt köszörülni sosem szabad, inkább vegyél másikat. Kacsint  
Re: (18870)
válasz erre 2012.03.07. 20:36:10 (18871
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ha 5km után lett csapágyas,akkor ott 100% hogy nincs nyomás. Nem a maradék 3 hajtókar szar.Ha a pumpa nyomja rendesen,akkor valahol elmegy a nyomás. Spricnik megvannak?  
Re: (18870)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.03.07. 20:06:39 (18870
Felhasználói profil
14.68 @ 157
Ha bármilyen autó hajtókar csapágyas lesz valamilyen szinten sérül a főtengely és illik minden esetben beköszörülni vagy beórázni.Ha viszont köszörülni kell és egy biztonságos vastagság alá megy a méret mint nálam ,kénytelen vagy kicserélni a főtengelyt.Most kb.5 km mentem vele és már így se lehet összehasonlítani az egészséges részt a sérülttel,tehát köszörülni kell valószínűleg vagy csak egy érintőfogást,de valamit kell vele csinálni így nem tehetem bele az új csapágyat. Nincs meg az a felület amin kialakul az olajfilm.  
Re: (18869)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!