timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.07.24. 15:54:11 (18996
Hi ,én átvenném tőle a 875-ket! 
Re: (18951)
válasz erre 2012.06.28. 09:09:37 (18952
Felhasználói profil
9.78 @ 238
az 1680as bosch az alacsony impedanciás...
875ös injektorral sose lehet 525le E85el (4henger) az 1000es is éppen jó 400le-re...... 
Re: (18951)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2012.06.28. 08:57:50 (18951
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Egyik ismerősömnek magas ellenállású, 1000ccm feletti injektorokra lenne szüksége.
Milyen lehetőségek léteznek? Valaki 1680ccm-es Bosch injektorokat ajánlott neki, de azok még 2,5 baros szabályzóval is valószínűleg nagyok lennének. Olyan 1300 körülre kellene valószínűleg belőni.
Jelenleg 875-ös injektorokat használ, 4,4 baros üzemanyagnyomással, E85-el, így 525LE-s a motorja, 2 baron, de tovább akarja növelni a nyomást.
Hogy miért nem akar Standalone ECU-t, azt nem tudom. Mosolyog  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!