timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.04.04. 18:18:57 (2914
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Hát ettől paráztam én is de kurvára
kb 5 cm vel vittem lejebb az elejét én is ,plusz még egy légterelőt szeretnék előre.látványnak is szebb lenne. 
Re: (2891)
válasz erre 2007.04.04. 13:07:47 (2895
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Most gondolj bele az én esetembe. A hátsó tengely mögött van a motor, így ha nem ülök az autóban, akkor már állóhelyzetben is majdnem hanyattesik...  
Re: (2891)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.04.04. 08:33:11 (2891
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mint középmocis user: Nekem sokat számított a magasabb sebességeknél a stabilitásban az, hogy az orrát 1cm-el (!!!) lejjebb tettük.
Nehogy úgy járjál mint LeMans-ban a Merci CLK(?)! 
Re: (2883)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!