timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.06.11. 14:15:49 (3954
Felhasználói profil
9.67 @ 241
nekem az utcai 1,6osomon 63ar es turbo 2000rpm töl tölt.. 
Re: (3940)
válasz erre 2007.06.11. 13:11:33 (3945
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Milyen turbó ez?? 
Re: (3940)
válasz erre 2007.06.11. 12:17:16 (3941
Felhasználói profil
9.78 @ 238
mindenképp a második a kézenfekvőbb szerintem......

az elsőtöl még lagosabb lesz.  
Re: (3940)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.06.11. 12:04:53 (3940
Felhasználói profil
13.09 @ 175
Hi!

Szombaton Gazsi felvilágosított, hogy valószínűleg azért tölt későn (4500-5000rpm)  környékén a turbóm mert a kompresszor szája túl kicsi. Ajánlotta hogy egy nagyobb inletes komp házat tegyek rá (persze komp kerékkel együtt) és akkor jó lesz.

Ellenben a belfegor bt-s turbóember azt mondta hogy ettől nem lesz jobb, inkább a turbina oldalt kéne kisebbre cserélni...

egyik sem túl egyszerü megoldás és eléggé laikus vagyok a témában.

valami okos tanács/tipp?  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!