timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.06.26. 10:16:55 (4137
Felhasználói profil
9.67 @ 241
befosott a hütö.
 
Re: (4133)
válasz erre 2007.06.26. 00:38:49 (4136
Most jutott eszembe, első lépésben én átmosnám a rendszert (blokkban is) valami oldószeres cuccal, mondjuk ami erre van kitalálva, mert szerintem le van valahol szűkülve a keresztmetszet a kosztól, meg lerakódástól és nem tud rendesen keringeni a folyadék valamint nem tud légtelenítődni....egy próbát megér szerintem  
Re: (4133)
 ave
válasz erre 2007.06.25. 23:11:52 (4134
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Varosban dugoban ugyan levegomozgas ventillator nelkul nincs, viszont a megtermelt ho is sokkal kisebb mint terhelesen.

A hutonek van jo hutese a menetszeltol?   Mennyire nyitott a lokos, ill. a grill? 
Re: (4133)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.06.25. 22:04:27 (4133
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Segítsetek.

Adott egy SR20DE mocis Nissan ugyebár, aki azt csinálja, hogy terhelésen cca 4200rpmtől (cca 140) ha megyek vele autópályán klímával, már 5-10 km alatt elkezd melegedni a vízhőfokom, a vízszintes helyett szépen kúszik felfelé, ha kicsit fűtök visszaáll vízszintesre majd 1-2 perc múlva újra elkezd felfelé kúszni. Ami érdekes, hogy ezt kikapcsolt klímával is csinálja, akkor max kicsit nagyobb fordulatszámon.
Viszont, városban akár mit is csinálhatok vele, a legnagyobb dugóban akár klímával akár anélkül meg sem moccan vízszintestől a mutató, még ha csak araszolgatás van akkor sem.
Hűtőventik kapcsolnak szépen, és ki is kapcsolnak álló helyzetben, a hűtő pedig kb 8 hónapja lett kimosva, hűtővízet nem fogyasztja különösebben (1 hónap alatt max 1dlt kell rátölteni, ezalatt elmegy kb 2000kmt, és ugye nyitott a túlnyomó tartály, tehát párolog is ebben a jó melegben) , nem füstöl, és nem fogyaszt sokat, 2000km óta benne lévő olaj szép aranyszínű...szóval ötletem sincs, azon kívül hogy öreg lenne esetleg a hűtőm vagy nem is tudom...

Ha bárkinek van ötlete, hogy mit lenne érdemes megnézni rajta, azt köszönettel venném!  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!