timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.07.07. 11:47:40 (4273
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Akkor mutatok egy szebbet

K24A DOHC iVTEC
2.55 liter
15,0:1
350 whp
9,86@140mph
És mindíg csak szívó.....


Ha nem hiszed nézd meg:  http://skunk2.com/Project%20Cars/project_delta.php
Ha nem is szentírás az 1.6-ból a 232 ló, de azért ott a tengeren túl csak tudnak valamit......

 
Re: (4262)
válasz erre 2007.07.07. 11:32:05 (4272
Felhasználói profil
9.67 @ 241
nem kell mindent elhinni amit a neten irnak áám. 
Re: (4262)
válasz erre 2007.07.07. 11:29:36 (4271
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Vmelyik kompresszio adat nem stimmel.

Egyebkent meg felek nem ilyen egyszeru ez. Meg B18-bol sem. A 200 kerek loeroert ott is nagyon meg kell izzadni. Honda Tuning-nak, meg emlekeim szerint a Turbo-nak is volt Integra projektje ahol ez volt a cel. Vegul persze sikerult, de ippeg hogy. Mindegy, alapvetoen csak ugatom a Hondat... 
Re: (4262)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.07.07. 00:05:52 (4262
Na nagy honda tuningosok cch pali boci állítólag ilyen könnyü 232le-t kihozni egy honda vti-ből. SKUNK2 tuningcuccok   2007.07.06. 17:16:03

Adatok :
Honda tuning alkatrészek, vezérműtengely, szeleprugók és tányérok, szelepek 1mm túlméretig,fokolókerék, szívósór, pillangók 70mm-ig, üzemanyaghíd, kipufogórendszerek, ültetőrugók és futóművek, OBD2 - OBD1 átalakítókábel.

Hivatalos magyarországi kizárólagos forgalmazótól.

Teljes árlista hamarosan.
Addig is mit lehet kihozni egy B16-ból:

STEP 1
81mm X 77.4mm 1.6L DOHC VTEC 11:1 Comp
Skunk2 Custom Header
Skunk2 Stage 1 Cams
Skunk2 Custom Short Ram Intake
Skunk2 Exhaust 160->190 LE


STEP 2
Skunk2 Pro-Series Intake Manifold
Skunk2 Stage 2 or Pro 1 Cams
S2 Valves, S2 Springs & S2 Retainers
Skunk2 / Hondata ECU 190->218 LE


STEP 3
Skunk2 Ported Head
Skunk2 Stage 3 or Pro 2 Cams
Skunk2 Throttle Body
Comp Ratio increased to 11:1 218->232LE !!!!!

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=d1f10092befb0f3cc689af8c0a01e585&s=2955 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!