timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.07.08. 19:20:53 (4313
Felhasználói profil
11.34 @ 186
A duen-en én hirdetek, amit beírtak, meg ami a hirdetésben is szerepel a skunk2.com- ról van. 
Re: (4307)
válasz erre 2007.07.08. 18:55:59 (4308
Felhasználói profil
9.67 @ 241
veszteség téma

ahogy nö a fordulat/sebesség ugy nő a veszteség
van olyan mérési jegyzőkönyvem ahol egy jo állapotu honda válto,egész rövid áttételekkel 63hp veszteséget produkál... 
Re: (4307)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.07.08. 18:51:02 (4307
Felhasználói profil
15.29 @ 143
Skunk2-t ne hasonlitsd már össze egy duenen hirdető céggel. Közelébe nem szagol senki ahhoz a tudáshoz magyarországon ami pl a Skunk2 Racingnél van a motorépítés terén. ez az 1.6-os szívó 232 ló 11:1 CR-el hát, hogy is mondjam sántit picit, ahogy Sanya mondta nem kell mindent elhinni amit a neten irnak. King Motorsport Super B16-os Crate engine-e kb.210 WHP-t tud 13:0 CR-el ... ugy mennyi lehet a veszteség kerékre 15% talán egy frontosnál? Az kb. 240 paci persze ez csak durva sacc... 
Re: (4273)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!