timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.08.27. 21:31:05 (4857
Felhasználói profil
9.67 @ 241
gondolod ért hozzá az ember...

600++ ért fos


igy jo édes?
 
Re: (4854)
válasz erre 2007.08.27. 21:23:15 (4856
Felhasználói profil
10.92 @ 200
De igen. Szerintem kellene ezen clockolni egy 180 fokot, ugy optimalisabb lenne...  
Re: (4854)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre 2007.08.27. 20:20:59 (4854
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hm, azert kerdes mennyire hig.
Az RC injectorok pl. ugyanaz amit te is hasznalsz, nem?
Mondjuk a dugok nem kovacsoltak, igy ranezesre.

Egyebkent a turbo (a kozepresz) nem fejjel lefele van a leomlon?
Click to see full size! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!