timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.09.17. 09:05:04 (5147
Felhasználói profil
9.67 @ 241
ako hozd csak át 
Re: (5135)
válasz erre 2007.09.16. 22:55:36 (5136
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Ja. Turbina keramia bevonatu, kompresszor polirozott... 
Re: (5135)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.09.16. 22:47:04 (5135
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Na de  a lenyeg (nekem). Elado sorba lepett a T72-es turbom. A Sy-n volt megfigyelheto az elmult evadban. Hibatlan allapot, talan ha haromezer km lehet benne. Siklocsapagyas, 0.86 A/R a turbina oldalon, T3-as talp, 4 csavaros kilepo. Compressor oldalon 4"-os belepo, 2,5"-os kilepo. 750 loerot kiszolgal ha kell. Nekem a 4.3-on akarhol is volt mar vele nyomas. Szerintem meg egy agresszor 2.0l-an is elkezelheto lenne. 185 penz. t-mobajl-444-8970. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!