timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.09.17. 16:36:16 (5165
Felhasználói profil
9.67 @ 241
majdnem...
a dugokat eltaláltad

a turbo kit kinai volt.200eft.
kellett belöle 2hogy tudjam cserélni,javitani a cuccokat...
hajtokar 100eft
gyári csapágysor 120eft
gépmunka.100
speres válto 200
az ecu 50eft+költség
injektorok 90
üzemanyag pumpa 30
üzemanyag nyomás szab 10
kuplung

igy hirtelen...


de májusban már kb feleenynyit rá kellett költeni.
low budget->megnéztem van e értelme pénzt költeni egyáltalán.
és amikor kiderült hogy van...
akkor jöttek a méregdrága márkás cuccok.
amik birták is

 
Re: (5157)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.09.17. 14:18:33 (5157
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Én arra próbáltam rávilágítani, hogy azért CCh sokat kísérletezett, és a kezdetiekről (amik ugye 300LE környékén voltak, IVT első mérése 260Le keréken) nem tudtam hogy ennyibe kerülnek (valószínűleg nem is) és ennek fényében sokkolt a 2 millás ár.

Amiről én hallottam azok ak övetkezők voltak IVT turbo (kezdeti!!!) szinten (aztán lehet hogy URBAN LEGEND, akkor én kérek elnézést):
- JE dugó?/hajtókar? szett Usa-ból ahol mint tudjuk lényegesebben olcsóbb mint az idehazai, más modellekhez valók
- hengerfej gyári volt
- ugye az ominózus olcsó Kínai turbó ami csak nála szuperált és tudtommal elég sokáig!
- akkoriban a csövezés sem volt ennyire kiforrott a kocsiján, de épp múltkor írta be hogy mostanság 100 körüli a kipuffcsonk
- akkori Ic-ről nekem valami 70e környéke emlékem van
- futóműve annak gyári volt, de még mindig gyári féltengelyekkel megy tudtommal
- motorvezérlésről nem tudok/tudtam hogy többszáz ezret kellett költenie rá, nem a gyárival megy?, persze ő progizta, ez azért nagy előny kétségtelen

Ezek voltak amikről én hallottam/tudtam.
De most énis leírtam pár dolgot és 850e környéke jött ki mindneféle munkadíj, progizás és apróságok nélkül, meg amit kihagytam, tehát 1mill+ simán még önköltésgi áron is :O

VTI turbóm sem lesz úgylátszik  
Re: (5156)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!