timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.09.19. 20:39:21 (5404
Felhasználói profil
13.09 @ 175
jéé tényleg, itt énis meg lettem szólítva

válaszolok.épp fejlődik 
Re: (5349)
válasz erre 2007.09.19. 20:25:08 (5400
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Engedélyt kérnék a megszólaláshoz miszter!
Tölem nem hallhattál egyetlen szót sem a low budget és föleg nem 12 sec-es autóról, tehát engem kihagyhatsz ebböl a stilusból nyugodtan. 
Re: (5349)
válasz erre 2007.09.19. 19:16:40 (5373
Felhasználói profil
16.10 @ 139
CCH: részemről elmélet 3-as, gyakorlat 1...nagy jóindulattal

(De szvsz én épp arról beszéltem, hogy - ahogy én laikusként nézegettem az SR20DE turbozását - igencsak 1 milla felett lenne egy megbízható 300le közelében lévő kocsi, már úgy is, hogy benne van a moci, és 'csak' faragni kell egy olyan alapot ami 200le-re fel van készítve, fékileg, futóműileg....sztem az nem low budget. ) 
Re: (5349)
 ave
válasz erre 2007.09.19. 18:55:05 (5364
Felhasználói profil
12.88 @ 175
izi.   Az enyem mar nincs meg, mint talan mar hallottal rola.

De azert 4x ment 12-ot, ebbol kettot egy versenyen, kettot meg gyakorlatilag gumi nelkul.

Gumi/kerek 60e, turbo 200e, ic 60e, kipuf 60e, veztengely 50e, kuplung 50e, tomitesek/csovek/bilincsek egyebek 70e.
Alapauto mondjuk 400e.

Millio alatt.

Es ebbol egy csomot le is lehetne huzni, mert pl. a Samco cso nem letszukseglet, ahogy emlekszem meg a kipuf sem.    Nem kell 200ezres turbos sem, ahogy az IC-t is meg lehet uszni sokkal olcsobban.  (pl. marad a gyari)

En egyebkent nem vagyok tuner, se internet, se semmilyen.
Te ellenben az vagy, szoval neked kellene csinalni ezeket a 12-es autokat.
 
Re: (5349)
válasz erre 2007.09.19. 18:34:59 (5356
Felhasználói profil
13.76 @ 169
A Te szarod se tud tizenkettőt csak tizet b+  
Re: (5349)
válasz erre 2007.09.19. 18:27:30 (5350
Felhasználói profil
9.67 @ 241
mindenki több miliónál jár és eredmény sehol.
nehogymá a szúnyog adjon vért. 
Re: (5349)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.09.19. 18:26:56 (5349
Felhasználói profil
9.67 @ 241
azt szeretném kérdezni a tisztelt társaságtól hogy hol a faszomba vannak az olcsó 12 es autok?????


ave,cry,mázli,leon,spoon,rafi.
halkan megkérdezném hogy hol vannak a ti low budget 12sec autojaitok???
mit osztjátok az észt a semmiről?
volt itt valaki akinek végigment,hüjeség 3szor ment ijen időt az autója???

ti is internet tuner lesztek a végére?
elmélet 5ös
gyakorlat egyes?
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!