timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.11.03. 20:12:42 (6632
Felhasználói profil
9.67 @ 241
nekem is hasonlo.
a 750high brutál munka volt
az 1000low..az más 
Re: (6629)
 ave
válasz erre 2007.11.03. 18:53:58 (6631
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Te tudod (tudtad) oket peak and hold modon vezerelni a GM ecu-val? 
Re: (6629)
válasz erre 2007.11.03. 18:19:26 (6630
Felhasználói profil
15.97 @ 139
De akkor a kérdésem,hogy a befecskendező befolyásolja akkor az ecut időben?Vagy csak a két befecskendező között van nyitási zárási sebesség különbség?Mert a nissanon lennének nissan befecskendezők és bosch ecu vezérelné!Ezért kérdezem hogy a befecsk. az a saját tipusához lenne csak a bosch ecu vezérelné!Butább az a bosch ecu nem figyel annyit és ahoz tudnák irható gyujtásgörbét adni ,nem pedig a gyári gyujtástáblából kapná az értéket.A gyárit meg nem tudom mókolni mert korigálja,de ha más rendszer fecskendez a gyujtásom nem módosul és tudom variálni.Na ebből ered a kérdésem! 
Re: (6629)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.11.03. 17:55:58 (6629
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Egesz maskeppen mukodik az alacsony impedancias mint a magas. Diohejban az alacsony gyorsabban kepes nyitni es zarni (ezert bizonyos meret felett csak ilyet talal az ember), de sokkal bonyibb es a nagyobb aramerosegek miatt talan egy kicsit kevesbe megbizhato.Az utobbi idoben elerhetove valtak 550cc feletti magas impedancias befecsik is. Nekem mar az 550-esekkel is nehezebb volt szep alapjaratot csinalni mint a 800-as alacsonyokkal... 
Re: (6627)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!