timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.11.19. 20:53:16 (7009
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Nem szoktam kikérdezni előre az autótulajdonosokat direkt, hogy korrekt legyen a mérés , van amikor azt sem tudom pontosan milyen motor milyen teljesítménnyel van az autóban azt meg pláne nem tudhatom egy ismeretlen autóról, hogy volt e bármilyen alakítás rajta mint például csiptuning, vagy "gázgyorsító".
Tehát ez az autótulaj is bejelentkezett mérésre és amikor láttam , hogy szerintem nem túl jó helyen van a szűrő akkor megkérdeztem, hogy mérjük e le frisslevegővel is. Mérés után az ide is betett eredményeket nézve a tulaj megjegyezte, hogy igen ezt ő is érezte mintha nagyobb fordulatszámon kicsit gyengébb lenne most az autója mint a gyári szűrőrendszerrel.
De B Csaba is hasonlót írt le tehát nem az én fantáziám vagy félremérésem szüleménye ez az egész.
A vízhűtő mögött volt a direktszűrő mert csak ott fért el, a gyári szívócső meg ki van vezetve a lámpa alá.

Amit meg írtál azt nagyon egyszerű letesztelni, közúton kell loggolni a szívócsőlevegő hőmérsékletet, ilyent már csináltam de sajnos csak városi közlekedésben, ott az volt az eredmény , hogy amikor az autó mozgásban van tehát a menetszél átáramlik a vízhűtőn akkor jelentősen megnőtt a beszívott levegő hőmérséklet direktszűrő esetén, amikor az autó megállt például lámpánál akkor lehűlt mivel alulról is szívott be levegőt. Gyári szívórendszer esetén szinte tökéletes volt minden.
Ezt a tesztet meg kéne csinálni olyan körülmények között amiket írtál akkor okosabbak lennénk.
 
Re: (6999)
válasz erre 2007.11.19. 20:43:25 (7008
""Mondom ezt én akinek gyárilag ki van vezetve a lökös mögé a szívótölcsér Kacsint ""
Gyárilag nekem is a lökös és a sárvédő alól szívja a levegőt, nem véletlenül van kint a motortérből.. 
Re: (6999)
válasz erre 2007.11.19. 20:05:02 (7007
Felhasználói profil
9.67 @ 241
és végre valaki!!! 
Re: (6999)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.19. 19:17:21 (6999
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hát én kicsit szkeptikus vagyok. Szerintem 3-4-ben (ahol a pados mérések zöme zajlik) a való életben elképesztő szél van (~150-200Km/h) és ott már sztem nem számíthatna ennyit. Csúnya nagy torlónyomást saccolok a motortérbe és nagyon komoly hűtést alulról, előlről és még felülről is a géptetőn keresztül.
Persze padon nincs ilyen szél!

És akkor még hozzávenném, hogy >6ezren egy motor légnyelése elég combos. Kb pillanatok alatt kiszippanthatja a motortér meleg levegőjét és onnan már csak a kintről jövő levegő jön szóba, amit persze a meleg cuccok közt való elsuhanás megmelegít vmennyire, de mennyire? Mert ugye a levegő elég jó hőszigetelő...

Mondom ezt én akinek gyárilag ki van vezetve a lökös mögé a szívótölcsér  
Re: (6996)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!