timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.11.20. 14:10:33 (7047
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tehat 10 fok hatasara elbukna az ITR 20 loerot?

Nagyon nehez ezt elkepzelni, de semmi informaciom nincs arrol, milyen korrekcios tablak vannak a komputereben.  Tudja valaki hany fokot vesz el, ha 40 helyett 50 fok az IAT?


Jovore csinaljuk meg egy versenyen, szerintem.  A celvonali sebesseg nagyon durvan kell, hogy valtozzon. 
Re: (7044)
válasz erre 2007.11.20. 14:03:51 (7045
Felhasználói profil
9.67 @ 241
aszért az virreálisan nagy különbség. 
Re: (7044)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.11.20. 13:42:51 (7044
Felhasználói profil
13.91 @ 162
elhiszem, nekem is produkál néha kiugró mérést a mr dyno. ezért szoktam általában többet mérni, a kiugrót ha van kidobni és a többit átlagolni. az alábbi méréskor egyébként 1 tizeden belül volt a szórás , sztem ez elég jónak mondható. az ECU datalognak meg csak hiszünk már nem? márpedig ha a szívósorban mért hőmérséklet különbség valós, akkor semmi meglepő nincs a mért teljesítménynövekedésben... 
Re: (7042)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!