timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.12.10. 23:44:37 (7820
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Hogy őszinte legyek több oka is van. Az egyik hogy szeretném kormánytekergetésben is kipróbálni magam, a másik, ahhoz hogy ledolgozzam 1mp hátrányomat a leggyorsabbhoz képest, annyi energiát és pénzt kellene áldozni, hogy abból gyorsasági szakágra alkalmas autót is tudok építeni.
De mivel sokat tanultam itt, és barátaim is vannak errefelé, nem távolodok el ettől a szakágtól sem, adott esetben egy-egy versenyen is elindulok. 
Re: (7817)
válasz erre 2007.12.10. 23:13:40 (7818
Felhasználói profil
7.01 @ 337
mert a gyorsasági OB sokkal olcsobb a megtett uthoz képest :-))))) 
Re: (7817)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.12.10. 23:02:26 (7817
Felhasználói profil
13.09 @ 175
Szia Robi!

lehet tudni miért váltottál gyorsaságira? 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!