timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.12.15. 09:26:56 (7853
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Ez már egy jó régi tizenéves kép. Egy eredeti DTM E36 amit néhány évig készítettem fel versenyekre. Félelmetesen radikális technikai megoldásokat alkalmaztak az autón. A pilóta válla szintén a B oszlop síkjában, a motor betolva a műszerfal alá, ( rallycrossban is előszeretettel alkalmazzák ) vagy a generátor ami a fenéklemezen az aszfalttól 8 cm-re helyeztek el, és a kardán hajtja.  
Re: (7849)
válasz erre 2007.12.15. 09:02:30 (7850
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Bongo-t és Öcsibácsit úgy ahogy, szegről-végről ismerem, csináltunk már vele riportot is. És olyan dolgokat mondott a súlyelosztással kapcsolatban, hogy nem is gondoltam volna....
Tuti nem lesz egyszerű az autó Balance-át megtalálni, gondolom ez is egy kihívás számodra, és még nagyon sok apró dolog, amire nem is gondolna egy átlag ember. Szorítok, hogy itt is eredményes legyél  
Re: (7849)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.12.15. 00:15:38 (7849
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Ez biztos!

Ezt nehezen tudom érvként elfogadni! Emlékeztem rá, utánanéztem és ez lett belőle. Te is megteheted.
Az üléspozició pedig azért fontos, mert egy ilyen autó eredendően orr nehéz és törekedni kell arra, hogy a súlypont minél inkább középre kerüljön. Remélem nem az jön le Neked ezekből amit leírok, hogy én vagyok ilyen okos. Mások ezeket már rég kitalálták.
Click to see full size! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!