timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.01.02. 14:47:41 (7920
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Mi ez a visszafogott 8650 1/min?  
Re: (7918)
válasz erre 2008.01.02. 14:47:16 (7919
Felhasználói profil
9.67 @ 241
nem látszik
427hp@8465rpm
346nm@8160
4600tól 300nm felett a forgatónyomaték
ja és a lényeg.
90HP veszteség.
 
Re: (7918)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2008.01.02. 14:39:42 (7918
Felhasználói profil
9.67 @ 241
idén én voltam az első aki méretett kalászon.
érdekességképp mentem el hogy lássunk "hivatalos" számokat.
nem olyan egyszerű  pad mint a többi kicsit másként zajlik a mérés és a mérési jegyzőkönyv is meggyőző.viszont nem tud tengelyenként 500ló felett mérni
ime:
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!