timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.02.19. 12:44:02 (8915
Felhasználói profil
9.67 @ 241
lol

mijen auto
mijen motor
mijen cr
mijen turbinakerék
mijen kompresszor kerék
mijen veztengely
elözö turbos tapasztalatok....
hmm? 
Re: (8912)
 ave
válasz erre 2008.02.19. 12:43:09 (8914
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Minel nagyobb a szam annal nagyobb powert lehet kihuzni belole, de egyuttal egyre kesobb fog megjonni a nyomas. 
Re: (8912)
válasz erre 2008.02.19. 12:04:41 (8913
Ez érdekelne engem is... 
Re: (8912)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2008.02.19. 11:33:43 (8912
Felhasználói profil
13.09 @ 175
Hi!

annó régen kérdezősködtem csigáról és akkor felmerült a turbina oldal méretezése.
meg tudjátok mondani hogy KÁBÉ milyen érezhető különbség van?

A/R .82
A/R .63
A/R .48 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!