timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.03.04. 15:15:55 (9200
Felhasználói profil
9.67 @ 241
egy percig agyaltam hogy hogy jön ide a tampon.
gecc Mosolyog  
Re: (9198)
válasz erre 2008.03.04. 15:00:35 (9199
Felhasználói profil
10.72 @ 207
De ugye itthon nincs SS A048-ból csak S és M.
S-et használtam versenyeken 1 fél szezonban, kb 50%-ig amortizáltam le, de nem vagyok az a nagy bournout bajnok, meg nem is mentem 1 bar alatt.
M-el nincs tapasztalatom, de végülis abban úgysem bízhatok hogy 2 nyarat kibír, mégha keveset használom és normál nyomással akkorsem. Asszem S lesz belőle Széles vigyor  
Re: (9198)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2008.03.04. 14:48:28 (9198
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A032-n tudom az SS jelolese a threadwear-ra, vagyis a kopasra azt hiszem 100-as, mint az 539-en ez 300.
Szoval 3x gyorsabban kopik a tok utcaihoz kepest egy SS.

Ez mondjuk nem valasz a kerdesedre, de talan tampont, ha nem kapsz konkretabb valaszt. Mosolyog  
Re: (9197)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!